Interaktywny billboard dla Jessie Ware

18 sierpnia na ulicy Broadway Market w Londynie odbyło się nietypowe wydarzenie reklamowe. Red Bull we współpracy ze Studio Moross wynalazł interaktywny sposób prezentowania ich debiutanckiego albumu Jessie Ware pod tytułem "Devotion".(Po przeczytaniu tego artykułu, zalecamy, aby przeczytać drukarka dcp-j315w)

Red Bull Studios z Wielkiej Brytanii, które nagrało ten album, jest powszechnie znane dzięki organizowaniam sportowych festiwali oraz różnych imprez muzycznych, więc studio te ma wiele doświadczenia w zabawianiu ludzi, a także tworzeniu interaktywnej komunikacji. Tym razem zachęcali oni ludzi do brania udziału w realizacji i jednocześnie w zapoznaniu się z utworami z ich nowego albumu. Ciekawostka polega na tym, że organizatorzy zachęcali przechodniów do wzięcia markerów, a następnie do uzupełnienia odpowiednimi kolorami sekcji billboardu, po to by pofarbować twarz piosenkarki. Towarzyszyły przy tym utwory z ich albumu.

Wschodząca gwiazda jest to brytyjska piosenkarka oraz autorka piosenek. Wydała ona swój debiutancki album 20 sierpnia i przez długi czas utrzymówała 5 pozycję w liście UK Albums Chart. Kto wie, może jest w tym zasługa chwytu marketingowego po farbowaniu billboardu pod czas puszczania singlów Jessie?









Aby poprawić jakość naszych usług, korzystamy z plików cookies. Więcej o cookies dowiesz się tutaj